Rozhýbte sa

Rozhýbte sa

Tak ako som spomínal v minulých článkoch, na to aby ste boli v podnikaní úspešní, nepotrebujete hneď peniaze. Stačí sa rozhýbať. Tak napríklad jeden z najstarších a najväčších internetových obchodov - Amazon, valcuje svoju konkurenciu so svojou službou Prime. Ponúka dodanie do dvoch dní zadarmo, nákup jedným kliknutím a vernostný program. To by ste zvládli aj Vy, nie?! A postupne ju dopĺňa rôznymi vychytávkami, ktoré nám majú zjednodušiť nakupovanie. Tie by však už bez peňazí a vízie neuzreli svetlo sveta. Amazon nám dokazuje, že i v nakupovaní je stále čo vylepšovať.

 

Amazon dash: automatický objednávač

Amazon Prime Air: Drone kuriér

A niekedy ani dostatok peňazí nepomôže, kým nemáte dobrý nápad. Dôkazom je prípad obchodného reťazca Tesco, ktorý sa v Kórei nevedel vysporiadať s problémom, ako konkurovať obchodným reťazcom, ktoré majú viac predajných miest v lepších lokalitách. Ako to nakoniec vyriešili? Nízko nákladovo. V metrách zriadili rovnaké regále ako sú v skutočných obchodoch s tým rozdielom, že to boli vlastne iba veľké plagáty s fotografiami regálov v životnej veľkosti. Každý výrobok bol opatrený QR kódom, ktorí si kupjúci v prípade záujmu mohli naskenovať, zvoliť množstvo a nechať si zaslať domov. Úžasné, nemyslíte?

 

Tak dokedy si budete hádzať pod nohy polená a budete si sami navrávať, že to nedokážete, že na to nemáte dostatok peňazí? Skúste aj Vy zrealizovať svoj nápad. Možno práve vďaka Vám sa budeme mať v budúcnosti lepšie.

Comments are closed.